Mobilný objednávkový systém pre systém Money S3 je jedným z našich projektov vytváraný na mieru podla potrieb zákazníka.
Zákazník používa ako ekonomický a skladový systém Money S3. Ide o veľkoobchodu spoločnosť ktorá má niekoľko obchodných zástupcov ktorý chodia po slovensku k zákazníkom a vybavujú objednávky.
Požiadavka zákazníka bolo vyvinúť mobilný informačný systém / aplikáciu za pomocou ktorej by obchodný zástupca vedel u zákazníka vytvoriť objednávku a tu priamo odoslať do systému Money kde ju následne ekonomické a logistické oddelenie spracuje.
Samozrejmosťou je online prístup obchodného zástupcu k aktuálnemu stavu skladu, rezerváciám , tovaru a cenám priamo v informačnom systéme.
Podľa požiadaviek zákazníka sme vytvorili riešenie ktoré je možné ako aplikáciu otvoriť v tablete , alebo notebooku. Keďže ide o progresívnu webovú aplikáciu systém funguje bez ohľadu na operačnom systéme. čiže funguje rovnako na systéme Android, Windows alebo systémoch Apple.
Riešenie sa aktualizuje so systémom Money S3 odkiaľ sťahuje informácie o tovare, stave zásob, pohľadávkach a objednávkach.
Dôležitý aspekt ktorý bolo potrebné vyriešiť bolo zabezpečiť funkčnosť aj v prípade nedostupnosti internetového pripojenia, nakoľko obchodný zástupcovia sa v niektorých prípadoch nachádzajú v oblastiach s nedostatočným internetovým spojením, čo sme samozrejme vyriešili v prospech zákazníka. Aplikácia všetky údaje sťahuje do svojej internej databázy a na primárny server ich odosiela až pri nadviazaní stabilného spojenia.
Obchodný zástupca vo svojej aplikácií vidí aktuálny stav skladu, ceny, má prehľad o pohľadávkach jednotlivých zákazníkov , vidí svoje objednávky , štatistiky ako napríklad najväčší dlžník v jeho regióne alebo pohľadávky ktoré sú po splatnosti najdlhší čas. Čiže pred návštevou zákazníka má hneď prehľad o aktuálnej situácií.
Zároveň presne vidí aké výsledky dosahuje, aká bude jeho odmena a podobne.
Samozrejme hlavným účelom aplikácie je realizovať objednávky u zákazníka. Obchodný zástupca jednoducho vyberie podľa požiadaviek zákazníka tovar , takto ho spracuje ako objednávku a táto objednávka sa odošle do systému Money S3 na ďalšie spracovanie.
Naše riešenie rieši problém množstva firiem ktoré používajú systém Money S3 a pracujú v teréne. Umožňuje obchodným zástupcom efektívne realizovať objednávky u zákazníka a odosielať ich rovno do skladu na spracovanie. Okrem toho zástupcovi poskytuje ideálny prehľad o pohľadávkach, objednávkach, tovare a cenách a tak má dôležité informácie k svojej práci stále pri sebe.
Viac informácií nájdete tu: https://www.candid.sk/b2b-objednavkovy-system/
Najnovšie komentáre